Tyytyväisyys palveluitamme kohtaan
Tutkimme asukkaiden ja heidän läheistensä tyytyväisyyttä kaksi kertaa vuodessa. Lisäksi saamme jatkuvasti palautetta arkisissa kohtaamisissa hoiva- ja palvelukodeissamme.
Asukkaidemme läheiset kutsumme kaksi kertaa vuodessa kuulemaan tuloksia valtakunnallisissa verkkotapaamisissa. Lisäksi tuloksia käsitellään läheisille lähetettävissä kirjeissä.
Tyytyväisyys palveluitamme kohtaan on viime vuosina parantunut merkittävästi. Olemme saaneet kiitosta etenkin siitä, että olemme lisänneet vuorovaikutusta läheisten kanssa. Avoimissa vastauksissa hoitajat saavat paljon kiitosta arjen työstään. Saamme luonnollisesti myös parannusehdotuksia, joihin tartumme ja kehitämme toimintaamme niiden perusteella. Meille palaute on lahja.
Asukkaat
Kyselyiden tulokset.
Ajankohta | Vastaajamäärä | NPS |
---|---|---|
Kevät 2024 | 365 | 28 |
Syksy 2024 | 436 | 45 |
Kevät 2025 | 448 | 61 |